Blog By Anett Heinam. Powered by Blogger.

Eesti blogiauhindade jagamine 2015

Eile toimus Butterfly lounge's blogiauhindade jagamine, kuhu jõudsin ka mina. 
Mõtlesin pikalt, et kas teha väikene postitus eilse kohta või mitte sest olen täna terve õhtu lugenud teiste blogisid, kuhu on kõik minu mõtted juba kirja pandud.
Auhinna järgi ma ei läinud, pigem tahtsin näha teisi blogijaid ja saada inspiratsiooni.
Pean mainima ära ka, et KÕIK blogijad olid ikka väga, väga ilusad :)

Kohale jõudes tundsin ära ainult Marieli ja Malluka, teised olid ikka väga võõrad. Kuna ma ei tunne ennast võõras seltskonnas mugavalt siis rääkima ma kellegagi ei julgenud minna. Õnneks olid minuga kaasas Kirke ja Hanna-Liisa, kellega me nägusid ja blogisid kokku sobitasime. 
Hiljem tundsin ära juba päris paljud, kes seal olid aga mind arvatavasti ära ei tundnud keegi. 

Peale kuute olid kokku tulnud erinevad fotograafid ja tv3, kes tegi meiega intervjuu.


Poleks kunagi arvanud, et Butterfly lounge on nii hubane ja mõnus koht.
Lauad olid täis erinevaid näkse ja Alma jogurtismuutisid. Terve paigutus nägi väga hea välja, nagu oleks kuskil telesaates vms, kuigi nagu mainisid ka paljud teised siis oleksid võinud lauad kuidagi rohkem koos olla, et kõik üksteisele lähemal oleksid ja tutvust teeks.

Zenja pidevale kiitmisele jäi paljudele ja ka mulle silma Tassikookide laud, mis nägi välja tõeliselt imeline. Kõik koogikesed, makroonid ja muud magusad asjad nägid nii ebareaalsed välja ja maitsesid suurepäraselt. 


Kokkuvõtteks jäin ma üritusega rahule ja loodan väga, et järgmine aasta saan teiste blogijatega rohkem koos olla :)

No comments